שלום חברים,
הצטרפתי עכשיו,אשמח מאוד לעזרתכם.
מחפשים רכב אמין עם תחזוקה לא יקרה ועדיף חסכוני בדלק.
אנחנו זוג עם 2 ילדים קטנים כך שצריך בגאז נורמלי (לא צריך סטיישן)
אנחנו מתלבטים בשאלה עקרונית שכמובן מתבטאת בכמה הצעות קונקרטיות. אשמח אם תוכלו לכוון בבחירה ואולי לפתוח כיוון נוסף.
1. רכב יחסית חדש וזול.
יתרון - ציפייה לפחות תקלות.
חיסרון - עלויות תפעול וטיפולים יותר יקרה.
דוגמא
פורד פוקוס סטיישן. 2012 יד ראשונה פרטי. 80K ק"מ ->29K שח
הונדה סיוויק 2010 (קופה, 5 דלתות), יד 1 פרטי, 80 ק"מ -> 43K שח. (מכניס אותו לאופציות כי אולי הוא ישמור על הערך שלו וכדאי לקנות אותו)
2. רכב יותר ישן עם יותר קליומטרז' אבל של חברה יותר אמינה
יתרון - אמין, חלפים זולים וכו'
חיסרון - אולי בגלל הקילומטרז' נצטרך עכשיו להחליף הרבה חלקים.
דוגמא - הונדה סיוויק 2008, 120K ק"מ - 32K שח, יד 2 מליסינג (אמין).
או טיוטה יאריס 2005, 90K קמ - 20K שח, יד 1 פרטית.
או יונדאי i30CW יד 2 פרטית, 140K קמ, 30K שח.
מה אתם אומרים?
תודה רבה רבה! אנחנו בינתיים בלי רכב..