אנחנו בשלב של קניית רכב יד 2, ואחד הרכבים המועמדים הנו בעל מערכת גפ"ם.
אולי זו שאלה מפגרת, אבל האם אדם תתרן (כלומר: לא מריח בכלל) יכול לנהוג ברכב כזה?
כלומר, האם ישנה סכנה של דליפה (כמו בגז בישול) והאם לגפ"ם מוסיפים גז עם ריח לזיהוי דליפה כזו? או שלא, ואז לתתרן אין חסרון על פני אדם מריח במערכת כזו.