שלום רב
אני הולך לנסוע כ-240ק"מ ביום בכבישים פתוחים יחסית, אשמח לעצה ורעיונות לגבי רכב אמין וחסכוני (סביב 18ק"מ/ל'). האם לקנות רכב היברידי, דיזל או גז? עניתם בעבר שרכבי דיזל עדיפים, האם זה עדיין כך? כמובן שאשמח להצעות על רכבים ודגמים ספציפיים שמובילים בקטגוריה זו.
אני מתכנן לקנות רכב סביב שנתון 2015, אבל פתוח להצעות.