שלום .. :] קוראים לי דודי אני בן 17 וחצי עוד חודש בערך נגמר לי המלווה ואני צריך עזרה בקשר למערכת טובה
Pioneer 4750
המערכת הזו טובה .?
http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1741829
שווה לקנות אותה עם הרמקולים האלה... ?
בקיצור אם לא המערכת הזו.............. אני צריך המלצה למערכת טובה יש לי תקציב של עד 1000 שקל
רמקולים יש לי הבעיה זה מערכת ואני לא מהמגזימים שצריכים מגבר ובאסים וכאלה רק מערכת ורמקולים ושישמעו טוב ונקי .... תודה דודי