Jump to content

Dudix-

  • הודעות

    29
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dudix-

  1. ב FAQ אין את זה אבל הבנתי למה התכוונת...תודה על הדרך יש לי רמקולים ברכב של VOYAGE 300W 3 way טובים ?
  2. אחי אני לא מבין מזה קומפוננטים וכל אלה דבר לעניין לאחד שלא מבין בכל העסק של זה אני סך הכל רוצה לשמוע מיזרחית וטראנסים שישמעו בן זונה חזק ונקי ...
  3. שלום .. :] קוראים לי דודי אני בן 17 וחצי עוד חודש בערך נגמר לי המלווה ואני צריך עזרה בקשר למערכת טובה Pioneer 4750 המערכת הזו טובה .? http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1741829 שווה לקנות אותה עם הרמקולים האלה... ? בקיצור אם לא המערכת הזו.............. אני צריך המלצה למערכת טובה יש לי תקציב של עד 1000 שקל רמקולים יש לי הבעיה זה מערכת ואני לא מהמגזימים שצריכים מגבר ובאסים וכאלה רק מערכת ורמקולים ושישמעו טוב ונקי .... תודה דודי
×
×
  • תוכן חדש...