Jump to content

אלעד CLIO

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלעד CLIO

  1. שלום. רכשתי רכב לפני שבוע - רנו קליאו מדהימה!! בכל אופן המכונאי שבדק לי את הרכב אמר שכדאי לי לקנות תוסף דלק K44 השאלה היא האם כדאי לי לשים את התוסף או שהוא יזיק לי והוא יוריד שכבות שיסתמו לי את מערכת הדלק ???? מוסך לא מוסך??? תודה חבר'ס אלעד
×
×
  • תוכן חדש...