אשמח לעזרה ועצות חברים
ברשותי רכש חדש אשר נרכש לפני כחודשיים מצ'מפיון מוטורס.
אתמול בלילה נסעתי לצערי על סימון צבע כביש טרי (לא הוזהרתי לפני כך בתמרור או שלט) ו 2 גלגלי הרכב השמאליים, בתי הגלגל (אני לא סגור שכך קוראים לזה, כוונתי היא לחלק השחור מפלסטיק בין הגלגל לרכב, ניתן לראות בתמונות המצורפות) וחלקים תחתונים ברכב נצבעו בצע כתום.
לאחר ששוחחתי עם בעלי מקצוע לניקוי הרכב, הומלץ לי לנסות להוריד עם גרניק וטרמפנטין.
הניסיון לצערי לא צלח והצלחתי להוריד רק מפח הרכב את הצבע הכתום.
אסכם זאת בשלושה דרכים אשר עליהם אשמח לקבל מידע ועצה.
איך ובאיזה אופן ניתן להוריד את הצבע.
אני כלכך מתוסכל שאני מוכן לרכוש את בית הגלגלים מצ'מפיון מוטורס ולהתחיל מ 0. יש למישהו מידע או הערכה כספית לטובת כך?
בנסיעה של כחצי שעה היום, חלק מהצבע נמרח וירד מהגלגלים (טוב, בערך) , האם בתווך הקרוב הצבע ירד בעקבות הנסיעות? אשמח לקבל מידע איך ניתן להוריד מהצמיגים.
תודה רבה לכם ושבת שלום.