היי, לאחרונה בת הזוג שלי קיבלה יאריס 2018 (לא היברידית), וצריכת הדלק פשוט זוועתית. למרות שהאוטו עבר כמעט 2000 ק"מ (האוטו עשה כמה וכמה נסיעות בקו ירושלים-טבריה). כרגע היא עומדת על 1/12 שזה לחלוטין לא מה שמצופה מרכב חדש. האם לגיטימי לפנות ליצרן לבדיקה בנושא?
שנית, נראה כי בגלגל ההגה אין תאורה לכפתורים השונים, האם זה הגיוני או שזה אולי מכובה, מאיזושהי סיבה לא ברורה? לא ראיתי לזה שום רפרנס בספר הרכב, ואני אני יודע שבפולו שלי ובמאזדה של אבא שלי (מ-2014) הכפתורים האלו מוארים.
תודה מראש