שלום לכולם, השתחררתי לא מזמן והתחלתי לחפש רכב שיתאים לי, אני לא הכי מבין בתחום אז חשבתי אולי יוכלו לעזור לי פה.
אני מחפש רכב קטן, חסכוני, אמין, לרוב הנסיעות בתוך העיר לעבודה,בילויים..
רק אני הולך לנהוג בו אז לא משנה אם גם יהיו בו שני מושבים ואם צריך אין לי בעיה גם לרכב ידני אם זה מוזיל משמעותית במחיר או בצריכת הדלק.
חשוב לי שהרכב ייראה טוב וצעיר -"ספורטיבי" כמו שאומרים, ממש חם על האיביזה אבל ממה שהספקתי לראות הוא די יקר אלא אם כן זה רכב שעבר את ה-200,000 ק"מ..
תודה