שלום לחברי הפורום
לפני כמה שבועות מישהו נכנס באמא שלי מאחורה והבגאז' והטמבון נמעכו
היא הלכה למוסך ליד העבודה שלה, הביא שמאי, ואמר לה שכמה ימים הרכב יהיה מוכן
מפה לשם האיש לקח את הרכב לתיקון בכפר, שם שמו לנו בגאז' שלם, אבל עם קפיצים שבקושי מחזיקים את הבגאז', ועם סמל שנראה שישב בשמש עוד מלפני שהתחילו לייצר את הרכב
בנוסף לזה החליפו את הטמבון ולא חיברו בחזרה את החיישני רוורס
השאלה שלי, האם מותר לו לעשות כזה דבר? הוא לא שאל אותנו אם אנחנו רוצים לתקן אצל הערבים, במיוחד שאנחנו אמורים לקבל החזר מהביטוח ואין לנו שום עניין לחסוך
אם אני אומר לביטוח שהוא בעצמו אמר שהוא תיקן אצל הערבים ישלמו לו על התיקון?
הייתי רוצה להוציא ממנו את השמאות איכשהו וללכת למוסך אחר שיחליפו שוב למשהו נורמלי ושהם יקחו מהביטוח
לא מגיע שקל לגנב הזה
יש למישהו עצה מה לעשות?