בטיפול שנתי ביונדאי המליצו על החלפת רפידות ודיסקים בקרוב. לא בוצעו שינויים במערכת הבלמים. הרכב עבר 40 אלף ק"מ
1. מה עומק השחיקה המקסימלי לדיסקים קדמי ואחורי? קיימת שחיקה של כ-1 מ"מ בכל אחד מהדיסקים. באמת נדרש להחליף?
2. אשמח לחוות דעת על צילומי הרפידות אם אכן נדרש להחליף, מקדימה ומאחורה.
3. עלויות טיפוסיות להחלפת רפידות (כולל עבודה), באיזור המרכז? ההצעה שקיבלתי מיונדאי עומדת על למעלה מ-3K ש"ח (וכוללת החלפת דיסקים, שעדיין אני לא בטוח בכלל אם באמת נדרש להחליף)
תודה