Jump to content

Wisam Kablan

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Wisam Kablan

  1. שלום רב, דלקו לי כמה נורות! במוסך מאזדה מורשה (אחים נג'ר) בחיפה טוענים שיש להחליף את יחדת בקרת ABS שעולה כ- 5000 ש"ח! האם יש פתרון אחר?
×
×
  • תוכן חדש...