שלום,
ערערתי על קנס בפתח תקווה על חניה באדום לבן לאחר מעבר החציה כך שאין הפרעה לתנועה ולא קיבלו את הערעור. אין לי ידע משפטי אבל להרגשתי אין הפרעה לנהגים לראות הולך רגל מתכוון לחצות את הכביש אם חניתי אחרי מעבר החציה ולכן לא ברור מדוע ניתן הקנס. אני מצרף את הקנס ואת הערעור. האם הוא מוצדק ואם לא האם לבקש להישפט?
בתודה מראש,
שחר
1.pdf