Jump to content

שחר נזרי

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שחר נזרי

  1. קיים אי תנועה בין שני הנתיבים כך שאין משמעות לנתיב הנגדי מבחינת הסתרה לנהג. יכול להיות ששכן החליט לצבוע את אבני השפה או צביעה לא נכונה של העירייה אבל הפרעה לתנועה במקרה זה אין.
  2. שלום, ערערתי על קנס בפתח תקווה על חניה באדום לבן לאחר מעבר החציה כך שאין הפרעה לתנועה ולא קיבלו את הערעור. אין לי ידע משפטי אבל להרגשתי אין הפרעה לנהגים לראות הולך רגל מתכוון לחצות את הכביש אם חניתי אחרי מעבר החציה ולכן לא ברור מדוע ניתן הקנס. אני מצרף את הקנס ואת הערעור. האם הוא מוצדק ואם לא האם לבקש להישפט? בתודה מראש, שחר 1.pdf
×
×
  • תוכן חדש...