Jump to content

עודד מור

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עודד מור

  1. דיברתי עם כמה ציקי היה נשמע לי הכי אמין וקראתי על החברה שהוא מייבא ממנה קצת באינטרנט נשמעת כמו חברה רצינית. גם אני רואה שהוא הבלעדי שמוכר את החברה הזאת. כל השאר שדיברתי איתם הבנתי מביאים מאותו מקום משהו וו נגרר פולני שלא מצאתי עליו יותר מדי דברים.
  2. שלום, אני חדש בפורום ובתחום הגרירה בכלל. איפה אתם ממליצים לי לעשות וו גרירה לרכב שלי. מדובר על אוטלנדר שנת 2015. כמה אני יכול לגרור מישהו יודע?
×
×
  • תוכן חדש...