היי לכולם.
קניתי אוטו רכשתי ביטוח מקיף + חובה והצהרתי על נהיגה של 3 שנים ברכב של אבא שלי .
ומפה התחילו כל הבעיות ..
שנים 2015-2017
א. בשנת 2017 הייתי 7 חודשים בדרום אמריקה אז שנת 2017 לא תקפה לביטוח.
ב. בשנת 2016 היה לי רכב חברה הייתי טכנאי בחברת yes בעת כניסה לחנייה הגיע אופנוע ניסה לעקוף אותי מימין היה מהיר מידי לא הפסיק לבלום ונכנס בי בקטנה אבל מסתבר שתבעו אותו.. וזה נרשם כתביעה בפוליסה.
ג. שנת 2015 סבבה.
שנת 2015 מעולה
שנת 2017 אין לי מה לעשות הבנתי.
שנת 2016 - הבנתי שהתאונה לא נחשבת עלי כי הרכב עצמו לא ישב עלי אלא על החברה
אני התקשרתי לחברה והם הוציאו לי מהליסינג העדר תביעות , זה נחשב עלי התאונה או על בעלי הפוליסה/חברת יס ?
עכשיו הביטוח שלי 9 מיליון לקחו לי תוספת של 463 ש"ח על זה שחסר לי שנתיים ביטוח 2016-2017 ואז הבאתי להם את הביטוח של הרכב מהחברה ב2016 אז הם אמרו לי נזכה אותך ב100 ש"ח ונקח ממך עוד 800 ש"ח על זה שקיימת תביעה.
סך הכל הביטוח שלי יעלה 5200 ש"ח ולא 3700/3800 ש"ח ..
נשמע הגיוני ?
מדובר ברכב יונדאי i10 שנת 2011 ידנית ולא פורש .
וגם איך ביטוח רכב עולה לי 1300 ולאבא שלי עולה סוזוקי שנת 2014 עולה לו 1000 ש"ח