Jump to content

Zangif

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Zangif

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, אני מתעניין בקרייזלר 300C מהשנים 2006-2009, האם יש בעיות מיוחדות לדגם? מה עלות האחזקה? זמינות חלקים ומחירים לדוגמה בהשוואה להונדה אקורד או סובארו B4? חוץ מעניין הדלק יש עוד דברים שכדאי לדעת לפני קנייה? והאם בכלל כדאי? מבקש חוות דעת רק ממי שמכיר את הדגם והיה בבעלותו, חוכמולוגים להמשיך הלאה. תודה זנגיף
×
×
  • תוכן חדש...