שלום לכולם,
לפני כחצי רכשתי דונגל של חברת ניפון עם חבילת גלישה של פלאפון לצורך שימוש בוויז. שניהם נרכשו ממוסך פרטי.
הכל עבד פיקס עד שלפני חודש הופיעה לי הודעה בוויז כי לא ניתן להתחבר לרשת.
תחילה הייתי סבור כי מדובר בכרטיס הסים שפג תוקפו, אך גם אחרי החלפת הסים לחדש, אין חיבור רשת.
הסתכלתי על הדונגל וראיתי שיש עליו מדבקה ומסומן עליה תוקף שנגמר חודש שעבר ואני שואל איך יש לדונגל תוקף ?! יש חיה כזאת ?
תודה ליודעי הדבר
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk