Jump to content

victordekk

  • פרסום הודעות

    13
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות victordekk

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. תודה רבה! ההשוואה עושה הרבה סדר חוזר לרגע בכל זאת לאופציית ה ג׳יפ ליברטי - הבעיה איתו שהוא שותה דלק ויקר יותר לחזוקה. אבל - אם קונים את גירסת הדיזל -האם העלויות הכלליות מתקזזות פחות או יותר (לעומת פורסטר לדוג׳)? ועוד דבר - אם למישהו היה ניסיון רב עם הפורסטר ב2 הגרסאות (גם לפני 2008 וגם אחרי) , אשמח מאוד לדעת מה החוויה שלכם
  2. תודה רבה לכל העונים! כמה שאלות נוספות: 1. אני מתלבט בין פורסטר דגם 2009 לבין 2005-2007 . הדגם הישן יותר קוסם לי במראה, אבל לחדש יש כמה נתונים טובים יותר (טיפה יותר גבוה, יותר מטען, זווית גישה). האם מישהו התנסה בשניהם ויכול להעיד? עד כמה ההבדל מורגש בשטח (שבילים+)? כמה מורגש בק״מ לליטר בכביש? 2. אני עדיין מתלבט מול מכוניות כמו לנד רובר פרילנדר (2005-7 דיזל) , פאג׳רו (2002-2005 דיזל), ניסאן טראנו (אזור 2004). מישהו יכול להשוות לפורסטר מבחינת איכות נסיעה/ עלות תחזוקה (דלק+טיפולים) ?
  3. תודה רבה!! נשמע מאוד הגיוני. אכן אצמצם ל2 האופציות הראשונות. מה שכן הכנסת לי עוד התלבטות לגבי הפורסטר - כשאתה אומר שהבקרת אחיזה בדור 3 משפרת את היכולת השטח והבטיחות - עד כמה?:) מבחינת המראה אני ממש מעדיף את הדגם הישן. היית במקומי מתפשר על הערך האסטטי והולך על החדש בכל זאת? (בלי קשר להבדל במחיר) כמו כן - יש לך (או למישהו פה) אולי תשובה לגבי ההגבהה? עד כמה זה פוגע בנוחות/בטיחות בכביש? ועוד שאלה לגבי הגראנד ויטרה - יש הבדל משמעותי בין השנתונים באזור של 2005-2010? רק ממבט בתמונות ביד2 נראה שעם הזמן היא נהייתה קצת ״פחות קשוחה״.. לא?
  4. עוד שאלה על הדרך - אני רואה פרסומים של פורסטר (ואחרים) עם הגבהה. זה מאוד קוסם לי כי יותר שטח, אבל האם זה ״יעלה״ לי הרבה באיכות הנסיעה בכביש?
  5. שלום לכם! בקיצור: רוצה לקנות רכב שטח/ג׳יפון עד 35-40 אלף בעיקר ליום יום וקצת שטח, מתלבט לגבי - סובארו פורסטר / סוזוקי גראנד ויטרה/ הונדה CR-V / ג׳יפ ליברטי (כולם שנתונים ~2005-2008) בהרחבה: אני גר בעיר ומטייל די הרבה (רגלית). נוסע על יונדאי אי30 שנת2008 . מצליח להגיע לרוב המקומות שרוצה, אך עם לא מעט רגעי חשש, ומדי פעם נאלץ לוותר. רוצה להשתדרג לרכב עם יכולות שטח שלא ישבור את התקציב. שיקולים: - נוחות. הרכב יסע בערך ככה: 80% כביש, 15% שבילים, 5% שטח ״בינוני״. כך שנוחות חשובה - עבירות. לא מתכנן טיולי ג׳יפים, אבל גם שלא ירגיש שבילים משובשים ופעם ב גם יעלה על איזו דיונה/גבעה (רק איפה שמותר!) - הרבה תא מטען (עדיף אפילו כזה שאפשר להשכיב ולהפוך למיטה). יש לי מלא ציוד - אמינות (!!!) . אני לא ״איש רכב״ גדול, כך שכל התעסקות עם טיפולים/תיקונים תמיד מאוד מטרידה אותי - אוטומט - חסכוני. כמה שאפשר ברכב 4x4... לא אתקטנן על 15-20% אופציות: משיטוטים ביד2 ובפורום, זה מה שהבנתי עד כה - סובארו פורסטר 2005-2008: הפייבוריט שלי. מאוד אוהב את הצורה הסטיישנית הישנה (פחות את החדשה). הבנתי שמאוד אמין ויחסית נוח - סוזוקי גראנד ויטרה 2005-2008 : להבנתי אופציה מקבילה ומאוד כלכלית. אוכל יותר שטח מהפורסטר? פחות נוח בכביש? פחות אמין? הבדל גדול בין השנתונים? - הונדה CR-V / ג׳יפ ליברטי (2005-2007) : שתי אופציות שאני פחות מכיר, אבל אפשרי בתקציב. לכאורה ״יותר ג׳יפ״ ממה שאני חייב. שווה לוותר מטעמי עלויות שוטפות? *אופציות שירדו בנתיים - טוסון (לא מספיק שטח) , טויוטה Rav4 (לא ראיתי התלהבות בשום מקום) אשמח מאוד לעצות / חוויות/ המלצות/ זוויות אחרות וכו! תודה רבה:)
  6. אה, יש פורום שטח...:) בכל זאת עוד שאלה פה - מה לגבי הג׳יפ ליברטי צירוקי? אני רואה שיש כאלו מאזור 2007 בתחום ה35-40אלף. איך הוא מבחינת התנהגות כביש ויכולות שטח?
  7. Llaavvii תודה רבה. תוכל להשוות בין הגרנד ויטרה לפרוסטר (שנתונים ישנים) מבחינת עבירות שטח ומבחינת נוחות בכביש? ST12345 אכן אני מתחבר לזה, עם היונדאי אי30 הישנה שלי הגעתי עד כה כמעט לכל מקום שרציתי. אבל קצת כאב לי הלב רוב הדרך ובא לי לנסוע יותר בכיף, ואולי גם לעבור את האקסטרה 100 מטר האלה שבהם אני בד״כ מרחם על האוטו ועוצר:)
  8. תודה רבה לכל העונים עד כה! לגבי הדאסטר - תודה, אכן חשבתי עליה לרגע גם (מאוד מתחבר לצורה). אבל מעדיף תיבה אוטומטית.. פשוט מהרגל ארוך שנים שלא בא לי לשנות עכשיו. טוסון - ממש חלש בשטח? לא לשכול אפילו? מה לגבי הונדה CR-V ? שווה לשקול גם בקטגוריה הזו? יכולות שטח טובות יותר מהפורסטר? ובכל זאת לגבי גרנד ויטרה - מישהו יודע איך היא (משתנתונים 2007-10) עומדת מול הפורסטר למשל?
  9. שלום לכולם! אשמח לעזרה אני רוצה להשתדרג לג׳יפון ישן (נוהג היום ביונדאי אי30 2008), בתקציב של עד 40 אלף שח. לא למטרת טיולי ג׳יפים קשוחים, בעיקר לכבישים ושבילי עפר, קצת שטח מדי פעם. חקרתי קצת ועד כה אני רואה 3 אופציות ריאליות, אשמח לשמוע עצות/השוואות/חוויות לגביהם: 1. סובארו פורסטר (2005-2008) - מאוד אוהב את הצורה שלו, והבנתי שרכב אמין וטוב לשטח ולכביש. יש חסרונות? 2. יונדאי טוסון - יש הרבה היצע בטווח מחירים. למיטב הבנתי הוא מאוד לא חסכוני - עד כמה נורא? האם הוא טוב בשטח כמו הפורסטר? הבדל גדול בשנתונים 2005-2010? 3. סוזוקי גראנד ויטרה - הבנתי שטוב יותר לשטח אך פחות לכביש. לא הבנתי אם יש הבדל גדול בין השנתונים באזור 2005-2010 אשמח לדעות/עצות! (יש אולי רכבים אחרים ששווה לשקול? rav4? ) תודה!!
  10. היי, אשמח ליעוץ:) אני רוצה לקנות ג׳יפון/רכב שטח בתקציב של עד בערך 35,000שח לא מחפש רכב לטיולי ג׳יפים. אני גר בעיר ומטייל הרבה בטבע (רגלית), כך שהמטרה היא רכב שיהיה נוח (ולא בזבזני מדי) לנסיעה בכביש + עבירות יפה כדי להגיע למקומות יפים. עוד דבר חשוב: תא מטען גדול להרבה ציוד. רכבים שאני שוקל כרגע: סובארו פורסטר (2005-2008) - מאוד אוהב את הדגם הזה גראנד ויטרה (2006-2010) - מבין שיש לו עבירות גבוה יותר אבל פחות נוח בכביש? והמציג על הדלת האחורית גם נשמע שמפריע יונדאי טוסון - בזבזנית מאוד? דאצ׳ה דאסטר- ? אשמח לדעות על האופציות הנ״ל או טובות יותר:)
  11. שלום לכל האנשים הנפלאים בפורום! קודם כל- קראתי פה בשבועיים האחרונים די הרבה, וכמויות המידע והנכונות לעזור פה מדהימים אז תודה! אז אני רוצה לראשונה לקנות אוטו. מרווח, עדיף אוטומט, עדיף האצ׳בק (לא אוהב סדאן) עד 25K. האוטו יסע 10-15K קמ בשנה: בעיקר ר״ג-ת״א (עבודה), קצת ברדיוס ר״ג-רחובות, וטיולים. אני אוהב לטייל ובד״כ לא לבד ועם הרבה ציוד. לכן אני רוצה אוטו גדול עם הרבה מקום, ועדיף כזה שלא מתפרק ממגע עם שביל עפר. המכוניות המושלמות עבורי היו סקודה יטי וסוזוקי קרוסובר, אבל השנתונים שלהם חדשים מדי ולכן לא בתקציב. לכן כרגע אני שוקל את האופציות האלה (בשנתונים 2009-11): פוקוס סטיישן, i30, C3 picasso. שקלתי גם C4 (אולי קטן מדי?) וסקודה רומסטר (גדול מדי?) אשמח מאוד מאוד לעזרה בתיעדוף, ובעיקר אשמח לדעת אם יש אופציה טובה יותר שלא שקלתי השיקולים 1. אמינות (כלומר לבלות כמה שפחות במוסך) 2-3. מרווח ונוחות 2-3. צריכת דלק 4. סיכוי להחזיר חלק מהסכום בחלוף כמה שנים (5. ״עבירות״ . זה בסוגריים כי אני מבין שזה לא ממש רלוונטי לקטגוריה שלי. בכל מקרה הכוונה לשבילי עפר)
  12. היי, אני חדש פה בפורום, ובכלל כצרכן רכב (איכשהו הגעתי לגיל 32 בלי להיות בעלים של אחד) אני מחפש לקנות רכב בתקציב של עד 25K , כשהשיקולים (בערך) בסדר חשיבות יורד הם: 1. אמינות (כלומר לבלות כמה שפחות במוסך) 2-3. מרווח ונוחות 2-3. צריכת דלק 4. סיכוי להחזיר חלק מהסכום בחלוף כמה שנים (5. ״עבירות״ . זה בסוגריים כי אני מבין שזה לא ממש רלוונטי לקטגוריה שלי. בכל מקרה הכוונה לשבילי עפר) אני לא מתחבר לעיצובי הסדאן, ובגלל זה מסתכל בעיקר על האצ׳בקים/סטיישנים. חקרתי כבר את יד2, כרגע אני שוקל: פורד פוקוס סטיישן יונדאי i30 *חשבתי גם על C4 (קטן משמעותית?). ובעקרון אם הייתי יכול להרשות לעצמי הייתי קונה או את הסקודה ייטי , או את הסוזוקי קרוסאובר (בעיקר כי שתיהן גבוהות). אבל לשתיהן אין שנתונים ישנים מספיק לתקציב שלי קראתי כבר די הרבה בפורום, גם על ההשוואות בין 2 הרכבים הספציפיים האלה, אבל - לא מצאתי מידע לגמרי בקונטקסט של הצרכים שלי, וכמו כן הייתי מאוד שמח לשמוע על אפציות נוספות שאולי פיספסתי (כאמור, כל הנושא הזה די חדש לי) קצת פרטים: אני בעקרון רווק עם כלב, אבל אוהב לטייל ובד״כ לא לבד ועם ציוד ולכן אני פוסל מראש את כל המינים, אני רוצה שיהיה לי מרווח. למעשה אפילו שקלתי ברלינגו כי אני אוהב את הרכב, אבל הבנתי שזה הגזמנה. הנסיעות יהיו בעיקר לעבודה (ר״ג - ת״א), להורים וחברים (רדיוס ר״ג-רחובות) וטיולים בסופי שבוע (מדי פעם רחוק). וזהו פחות או יותר.. אני אוסיף רק שבאופן כללי אני לא חובב נהיגה גדול, ואיבזור ותוספות מיוחדות לא עושים לי את זה, בעיקר חשוב לי שהרכב לא יעשה בעיות, לא יעלה הרבה בדלק, לא יהיה מכוער באופן יוצא דופן ושתמיד יהיה מקום לעוד איזה תיק אודה מאוד מאוד לעזרה, כבר קצת אכלתי לעצמי את הראש עם זה :/
×
×
  • Create New...