שלום לכולם,
אני לפני קניית רכב ואני מתלבט בין הדגמים וזקוק לחוות דעת על הרכב:
קיה פורטה 2009 או 2010
או מזדה 3 2009 הצורה החדשה
(התקציב שלי הוא בין 25k - 28k)
בעיקרון מזדה 3 מוכר וידוע ובעיקר קיה פורטה לא מכיר ומה שרוצה לדעת מעבר לחוות הדעת המקצועית אמינות, טיפולים-עלויות ותדירות,צריכת דלק נוחות.
מי שיש לו המלצות ניסיון עם האוטו גם מוזמן להגיב.
תודה מראש לעוזרים!