Jump to content

kobi1989

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של kobi1989

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, אני לפני קניית רכב ואני מתלבט בין הדגמים וזקוק לחוות דעת על הרכב: קיה פורטה 2009 או 2010 או מזדה 3 2009 הצורה החדשה (התקציב שלי הוא בין 25k - 28k) בעיקרון מזדה 3 מוכר וידוע ובעיקר קיה פורטה לא מכיר ומה שרוצה לדעת מעבר לחוות הדעת המקצועית אמינות, טיפולים-עלויות ותדירות,צריכת דלק נוחות. מי שיש לו המלצות ניסיון עם האוטו גם מוזמן להגיב. תודה מראש לעוזרים!
×
×
  • תוכן חדש...