שלום לכולם
כן, כן. אני יודע שזה נדוש וחפרתי הרבה.
אשמח לעצתכם לגבי מספר דגמים מצומצם.
אנחנו כרגע זוג+3, אבל התכנית היא לגדול בשנתיים הקרובות.
חשובים לי: המרחב, הבטיחות, האמינות והדלק(כמה שאפשר)
התקציב 70-100K (עדיף כמה שפחות).
אני מתלבט בין הדגמים הבאים שהם בעלי 3 מושבים נפרדים בשורה האמצעית:
S-max, פיקאסו, 5008, וסניק (ולכן פסלתי את ה-5 והורסו)
התובנות שלי הן:
הפורד מאוד מומלצת, אבל קשה להשגה - היא לא קצת מיושנת? (2009)
הסניק (דיזל) סה"כ טובה (אבל לא נראית משהו וקשה להשגה עם ק"מ סביר)
הפיקאסו וה-5008 - קראתי לגבי הבעיות עם הטורבו ומאוד נרתעתי.
האם מנוע ה-thp שודרג משנתון מסויים והבעיות נפתרו?
אפשר לגלות בעיות צפויות במנוע לפני הקנייה?
אם כן - מי מומלצת יותר?
אשמח לעצתכם!
תודה מראש
שלמה