Jump to content

yschvimer

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yschvimer

  1. אהלן, אחרי כמה המלצות וטיפה מחקר, החלטתי לקנות יונדאי i20. אני מתכוון לקנות חדשה, ורציתי לדעת האם יש הבדלים כלשהם בין הסוכנויות השונות? אם כן, אשמח להמלצה על סוכנות טובה במרכז. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...