קיבלתי הצעה מחברת אופרייט ליס, לרכישת יונדאי I-25,שנת ייצור 2015, מנוע inspier 1.4,תיבת הילוכים אוטומטית רציפה - CVT.
מקריאה מעמיקה באתר אני מבין כי גירסת 1.4 אוטומטית בשנים 2011-2014, בעלת תיבת אוטומטית 4 הילוכים אינה מומלצת, בשל העובדה כי הרכב מתקשה בסחיבה בעליות, בנוסף המנוע רועש מאוד, במהירות 80 קמ"ש,וכי תצרוכת הדלק הינה 1:10.
הייתי שמח לשמוע האם בדגמי 2015 בעלי תיבה אוטומטית רציפה- גיר CVT,האם קיים שיפור בנקודות שהעליתי.
אגב,לדברי הסוכנות מכירה, הרכב היה בהחכר אצל חברה, אולם בשימוש נהג יחיד.
כמה אחוזים יש להפחית ממחיר המחירון 9% או 14% ? בסוכנות המכירה טוענים כי היות והרכב היה בשימוש נהג יחיד בחברה, יש להפחית 9% בלבד, ולא 14%, מה דעתכם ?
תודה מראש.