Jump to content

ronh

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של ronh

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. קיבלתי הצעה מחברת אופרייט ליס, לרכישת יונדאי I-25,שנת ייצור 2015, מנוע inspier 1.4,תיבת הילוכים אוטומטית רציפה - CVT. מקריאה מעמיקה באתר אני מבין כי גירסת 1.4 אוטומטית בשנים 2011-2014, בעלת תיבת אוטומטית 4 הילוכים אינה מומלצת, בשל העובדה כי הרכב מתקשה בסחיבה בעליות, בנוסף המנוע רועש מאוד, במהירות 80 קמ"ש,וכי תצרוכת הדלק הינה 1:10. הייתי שמח לשמוע האם בדגמי 2015 בעלי תיבה אוטומטית רציפה- גיר CVT,האם קיים שיפור בנקודות שהעליתי. אגב,לדברי הסוכנות מכירה, הרכב היה בהחכר אצל חברה, אולם בשימוש נהג יחיד. כמה אחוזים יש להפחית ממחיר המחירון 9% או 14% ? בסוכנות המכירה טוענים כי היות והרכב היה בשימוש נהג יחיד בחברה, יש להפחית 9% בלבד, ולא 14%, מה דעתכם ? תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...