שלום חברים,
ברשותי רכב סקודה פאביה ספייס 2011
Tsi
לפני כשנה וחצי הוחלף סט חוטי הצתה + קויל
באוגוסט האחרון בוצע טיפול 15k אשר הוחלף גם פלאגים.
לפני מס' ימים האוטו התחיל לקרתע שוב במהלך האצה (אותם התסמינים שהיו לפני כשנה וחצי אשר הוחלף הצמתים)
חשוב להזכיר שהוחלף סט חוטים וקויל לא מקורי (סיני כלשהו)
* השאלה שלי האם יתכן מאוד שאחרי כשנה וחצי יש צורך להחליף שוב את ההצתה ואת הקויל?
בתודה מראש,
חן