Jump to content

כפיר גולף

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי כפיר גולף

  1. לגמרי מסכים-ישבתי מאחור במאזדה 3 ואפילו עם כולה 1.70 הרגשתי כאילו אני יושב בנגמ"ש...החלון קטן ממש.
  2. היי, האם יש הבדל בין מנועי ה-16V וה-8V בגולף MK4 נפח 1,600 סמ"ק? האם מנועי ה-2,000 סמ"ק מגיעים רק בתצורת 8V?
  3. שלום, ברשותי גולף דור רביעי, מודל 2001, מנוע 2.0. לאחרונה החלו להישמע מדי פעם צפצופי התראה מכיוון לוח השעונים, ללא נורה כלשהי שנדלקת. לפעמים שלושה-ארבעה צפצופים ולפעמים יותר (לא בכל נסיעה). אם למישהו יש מושג בנושא אשמח לשמוע. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...