Jump to content

E1adi

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של E1adi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה על התגובה. אחקור עליה קצת, בינתיים אם יש הצעות נוספות אשמח לשמוע.
  2. היי, תודה על התגובה. הסתכלתי קצת על הפוקוס, לא הטעם שלי כל כך. (בתחום המראה) אם יש הצעות נוספות, אשמח לשמוע.
  3. שלום רב, בתקופה האחרונה אני מחפש רכב העונה על התנאים בכותרת, ואפשר להגיד שנתקעתי על מאזדה 3 ספיריט 14-15. לדאבוני גיליתי שלא רק אני רוצה את הרכב הזה, ומאוד קשה למצוא אחד שכזה בעסקה טובה (הן נחטפות כמו לחמניות חמות) אשמח לקבל עצות ממכם, המומחים של הפורום cars-forum, להצעות נוספות לרכבים אשר עונים על התנאים. הדברים שאני נהנה מהם בנהיגה הם בעיקר: - תאוצה מהירה - אחיזה חזקה (לבצע פניות בקלות) - בידוד רעשי הכביש (אם ארצה לשמוע את המנוע אפתח חלון) - אבזור אשר הולם את המחיר (המאזדה בתחום הזה עושה את העבודה) - מראה צעיר וספורטיבי תודה מראש לכל העוזרים וחג שמח, אלעד
×
×
  • תוכן חדש...