Jump to content

shimona

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shimona

  1. הC4 פיקאסו מגיע לארץ עם התחברות למערכת אנדרואיד חיצוני שמוצג דרך המסך המקורי. בארץ, מתקינים את הסיטרואן טאץ' שהוא בסופו של דבר אנדרואיד מוגבל מאד - היבואן קובע אילו אפליקציות ניתן להתקין עליו וכו'. איך הסיטרואן טאץ' מתחבר לרכב? יש פה איזה חיבור סטנדרטי שבסופו של דבר אפשר להחליף במכשיר אנדרואיד אחר?
×
×
  • תוכן חדש...