הC4 פיקאסו מגיע לארץ עם התחברות למערכת אנדרואיד חיצוני שמוצג דרך המסך המקורי.
בארץ, מתקינים את הסיטרואן טאץ' שהוא בסופו של דבר אנדרואיד מוגבל מאד - היבואן קובע אילו אפליקציות ניתן להתקין עליו וכו'.
איך הסיטרואן טאץ' מתחבר לרכב? יש פה איזה חיבור סטנדרטי שבסופו של דבר אפשר להחליף במכשיר אנדרואיד אחר?