Jump to content

Avielvak

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Avielvak

  1. בוקר טוב, אשתי נסעה הבוקר ונדלקו לה שתי הנורות הנ״ל, הESP אינה נכבית כאשר לוחצים על הכפתור esp off והשניה היא epc. עצות לבעיה ופתרונה ? בנוסף ישנה נורה של רגל על הברקס בסקודות בצבע ירוק אשר נכבית כאשר לוחצים על דוות הברקס בזמן פארקינג ורק כך ניתן להעביר הילוך. כארגע במצב פארקינג היא לא נדלקת וניתן להעביר את ההילוכים ללא לחיצה על הברקס.
×
×
  • תוכן חדש...