Jump to content

d.n

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי d.n

  1. תודה על העצה, אעשה את זה...אבל עדיין מעניין לשמוע תשובה ממישהו נוסף שמכיר את העניין
  2. ברשותי הונדה גאז 2002 שמשרתת אותי נאמנה. השבוע עשיתי לרכב הסבה לגז ומאז הרכב מגמגם בזמן שמאיצים סביב 2000-2500 סל"ד. התופעה מוכרת בהונדה גאז, ובעבר שניתקלתי בה נבעה מכוייל מגמגם. שפתחתי מכסה מנוע ראיתי שמערכת ההסבה מחוברת לאחד הכויילים הקדמיים של הרכב בלבד ולא לאחוריים, השאלה היא האם יכול להיות שהגמגום נובע לא מכוייל בעייתי אלא מכך שמערכת הגז לא מחוברת בכלל לכויילים האחוריים של הרכב(שקרובים לתא הנהג) אלא רק לקדמיים? ואם כן אז איך בדיוק עושים הסבה להונדה גאז בעלת 8 פלאגים
×
×
  • תוכן חדש...