עדכון!!! הבעייה נפתרה בזכות ביקור במוסך רון בתל אביב.
לאחר בדיקת הרכב על הליפט ונסיעת מבחן קצרה, רון אבחן את הבעייה כבעיית גלגלים (צמיגים או ג'נטים) והפנה אותי לצמיגאי בסמוך למוסך שלו.
כיוון שהצמיגים הקדמיים דיי חדשים וידעתי שהאחוריים שהיו פעם קדמיים שחוקים מעט מבעיית פרונט שהיתה בעבר, בקשתי להחליף זו אחורי לחדשים ולשים אותם קדימה ועל הדרך לבדוק ג'נטים ואיזונים לכל הארבעה.
בבדיקה גילינו ג'נט קדמי ימין ואחורי ימין מעט פגומים (כנראה מכניסה לבור או משהו בסגנון), העברנו את שניהם לאחורה ושמנו את 2 החדשים עם הג'נטים התקינים קדימה.
הבעייה נפתרה ואין רעידות גם לא ב130...
את הג'נטים האחוריים אני מתכוון לישר בכל מקרה...יש המלצות היכן כדאי במרכז?
בהזדמנות זו, תודה רבה!!! לרון המקצוען!!! ולכם חברי הפורום שהמלצתם ועזרתם. שנה טובה