Jump to content

Yotam Rosenshein

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Yotam Rosenshein

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, אני צעיר עם מעט כסף וזקוק לרכב, אבא שלי הציע לי שהוא ישלם את הפיקדון הראשוני (7000 שח) ואז אני משלם תשלום חודשי על הרכב 700 ש"ח על קיה פיקנטו חדשה 2017 למשך 3 שנים. לאחר 3 שנים יש אופציית רכישה או החזרת רכב (כנראה לא ארכוש) . טיפולים עליי כל השאר באחריות. אני נדחף לכיוון הזה כי אבאבא שלי טוען שיש הרבה פחות כאב ראש, אני נהנה מרכב חדש ולא צריך לשבור את הראש עם תקלות של רכב משומש. אני קצת חושש כי אני לא מבין מספיק בנושא. ניסיתי לעשות מחקר ואני פשוט לא יודע אם כדאי לי לקחת רכב משומש (יש גם אפשרות לעשות את הליסינג על קיה פיקנטו 2014 לדוגמא ואז ההחזר החודשי טיפה יותר נמוך משהו כמו 550 אבל אני לא בטוח אם זה שווה את ההפרש). בכל אופן מה דעתכם? האם מדובר בעסקה טובה או שכדאי לי לשקול רכב משומש בליסינג או בכלל רכישת רכב פרטי יד שניה? חשוב לי לציין ש: א. יכול להיות שאני סוגר את העסקה מחר אז אשמח לתשובות בנושאב. דווקא כרגע לשלם תשלום חודשי במקום בבת אחת יל רכב (התקציב הוא גג 25 אלף) הרבה יותר נוח. בכל מקרה אשמח לעצות בעניין. תודה
×
×
  • תוכן חדש...