חברים יקרים,
כבר כמה חודשים שיש רעשים כשאני עולה על מהמורות בכביש. בנסיעה בדרך חלקה אין רעשים בכלל. הרעשים נשמעים כמו חריקה או חיכוך בין שני חלקי מתכת. הלכתי למוסכניק שלי והוא החליף מוטות מייצב. לא עזר. אחרי זה משולשים (כי הוא אמר שזו המדינה חלה של הרכבים האלה) וגם לא עזר. בדק את הסולנים והוא אמר שהם תקינים. שלח אותי למישהו ממש מקצועי בפרונט, כי לדעתו הרעש משם וגם לא מצא כלום.
מישהו מכיר סיפור דומה ויוכל לעזור בבקשה?