שלום לכולם.
אני אשמח לקבל איזה שהם המלצות לקניית רכב עבור זוג צעיר (עם כיוון להתרחב).
התקציב הוא עד 60K ואשמח להיות עם שנתון מעל 2013.
חשוב תא מטען בגודל סביר וגיר לא רובוטי, מעדיף רכב לא אירופאי
הציעו לנו לא מעט את היונדאי i25 או הקאיה ריו באזור ה55k עבור מודל 2014.
אשמח לשמוע עוד אפשרויות..