שלום, עשיתי טסט לפני קניה במכון. בטופס בדיקה של מכון , בסעיף שלדת הרכב רשום:
תיקון תאונות לפנים ולאחור, מעיכות / תיקון בקורות אורכיות, מעיכות/תיקונים מרכב וצבע סביב+תחתית, תיקון/נזק תא מטען ותא מנוע, הוחלפו חלקי מרכב + קורת רוחב, חלקי פלסטיק פגומים/חסרים, נזק פגושים.
בעצם יש לי שתי שאלות:
1. בכמה זה מוריד ערך הרכב?
2. האם זה פגיות בטיחותיות, האם רכב בטוח?
האם הייתם קונים רכב כזה?