אז לפני כמה ימים היה גשם ופתאום כשהנעתי את הרכב, ממש נכנסו מים לתוך הרכב מצד הנוסע מתחת לדשבורד. מאז זה לא קרה.
אבל היום אני רואה שגם המערכת פתאום לא עובדת (אולי יש קשר)
השאלה היא מה יכול לגרום לדליפת המים ואיך לתקן, ואם יש משהו לעשות בקשר למערכת אם זה קשור?