Jump to content

ilmatan1212

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ilmatan1212

  1. הפיוז של משאבת הדלק באקסנט 2004 נמצא בתא ברכב או במכסה מנוע ? והאם יש מדריך איך לבטל את הקודנית ??
  2. המצבר חדש ובנוסף ניסיתי להניע עם בוסטר , זה לא המצבר כי יש חשמל והכל וגם לא הקודנית של הרכב , שמתי לב שעכשיו מתי שאני מסובב את הסוויץ חסר מין רעש של מתח חשמל שהיה בעבר שעכשיו אין אותו אולי של המשאבת דלק ?
  3. הרכב מסוג יונדאי אקסנט 2004 הבעיה שהוא פתאום לא מניע, זאת אומרת שכאשר מתי שאני מנסה להניע אז המנוע עושה רעש שעוד שניה הוא מניע אבל לא מצליח , שמתי לב שגם נעלם רעש של כמו מתח חשמל מתי שמסובבים את הסוויץ עכשיו אין את זה . מה יכל להיות מקור הבעיה ??. תודה לעוזרים.
×
×
  • תוכן חדש...