ככל שהצמיגים יותר רחבים זה נותן לך יותר שטח אחיזה בכביש מה שמקנה לך יותר יציבות.
אבל אפשר לרכוש יציבות בעזרת צמיגים איכותיים,יכול מאוד להיות שאם תעלה אפילו לגנאט 18 וצמיג 225,40,18
ואם תרכוש צמיג שהוא לא איכותי האחיזה לא תהיה טובה,לכן חשוב מאוד להשקיע בצמיג איכותי.
אם אתה רוצה לעלות במידה של הצמיגים זה כמובן כולל החלפת הגאנט,אני ממליץ לך ללכת ליבואן
שיושב בבת ים קוראים לעסק שלהם ג.מ פורטל ויש להם מגוון גדול מאוד של צמיגים וגנטים לכל סוגי הרכבים.