שלום לכולם,
אני מתעניינת ברכב Volvo S40 - שנתון 2010, 73000 ק"מ
יש לה בדיקה יפה מאד... V בכל מקום, חוץ מהמנוע (ומרכב, משמעות נמוכה.. שתמיד יש).
במנוע רשום: "בלוק מנוע: רטיבות"
בעיקרון אני מאד רוצה את הרכב, אבל הדבר הזה מאד מפחיד אותי.
מה דעתכם? האם יש מקום לחשש? האם זה כסת"ח של מכון הבדיקה כדי לא לתת אחריות כמו שטוען המוכר?
תודה רבה לעונים