Jump to content

יוגי מוגלי

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יוגי מוגלי

  1. איך אדע איזה שמן צריך? בנוסף יכול להיות באמת שהגיר צריך טיפול למרות שלא היה בכלל בעיה בגיר לפני זה ?
  2. שלום , יש לי רכב פולסוואגן פולו 2007 (9N3 ) מנוע 1400 הרכב עבר 150000 לפני כשבו נכנס לטיפול לפני טסט ושם בוצע : החלפת משולשים,תפוחי הגה,מייצבים+גומיות,גמיות צירייה,החלפת שמן גיר+מסנן גיר+אטימה(לאחר נזילה ממש עדינה שהייתה) , טיפול 15000. בקיצור טיפול לא קטן . לאחר השיחרור של הרכב הרגשתי כי ההילוכים לא עוברים חלק, הכוונה כאשר אני נוסע לדוגמא 50 קמ"ש ומאט לפני פניה אז לאחר הפניה שאני לוחץ על דוושת הגז הטורים עולים קצת גבוה ואז מעביר הילוך עם מכה .לפעמים מכה קטנה לפעמים מכה חזקה.מה שלא היה לפני הטיפול. בנוסף יש רעש מוזר בסל"ד של 2500 כמו רעש של מתכת רועדת ומעל הטורים האלה אין רעש אך יש רעש תהודה כמו חור באגזוז,ואין חור . כאשר הייתי במוסך ועשו סיבוב על האוטו לא הרגישו בקפיצות. אשמח לקבל תשובה קצועית לדבר אם יש תודה
×
×
  • תוכן חדש...