שלום
אני וחברי לעבודה עוסקים כ- 20 שנה בענף הרכב, בחברה הגדולה בארץ למתן שרותים בדרכים, בשנה האחרונה פנו אלינו לקוחות רבים בעיניין "קורסים במכונאות" למחוסרי ידע.
מעוניין בחוות דעתכם לגבי קורסים כנ"ל, להלן כמה שאלות בנושא:
1. האם הייתם מצתרפים לקורס במכונאות או הכרת הרכב ?
2. מה היא לדעתכם עלות קורס בסיסי ? וכמה שעות הייתם מקדישים לנושא ?
3. האם ניתן לעשות קורס כנ"ל ברשת (וירטואלי) ?
אשמח לקבל תגובות והצעות בנושא.
תודה
המוסכניק