שלום לכולם,
עקב הרחבת המשפחה (ילד שני), אנחנו צריכים להחליף את היונדאי i20 שלנו, ברכב מרווח יותר.
התקציב הוא כ-80 אלף שקלים.
הדרישות (בסדר חשיבות יורד):
1. בטיחות
2. אמינות
3. צריכת דלק ושמירת ערך ברמה סבירה
חשבתי על קורולה בת 3 או 4 מליסינג. מה דעתכם? האם תתאים לדרישות? המלצות נוספות?
תודה מראש.