שלום לכולם
הרכב שלי נפגע מענפי עץ שנפלו עליו בשטח ציבורי. פניתי למזכיר העירייה שמצידו אמר לי לפנות למוסך לקבלת הצעת מחיר ולשלוח להם מייל עם פירוט ההצעה בצירוף תמונות ותאריך מיום הפגיעה. וזאת על מנת למנוע הגעה לשמאי רכב דבר שימשוך עוד זמן..
באותו הרגע לא חשבתי על הפיצוי בגין ירידת הערך שזו בעצם הבעיה כי גם אם הם יסכימו להצעה מהמוסך מי יפצה אותי על ירידת הערך?.
מה מומלץ לעשות במצב כזה? לרכב אין ביטוח וגם אם היה ספק אם הייתי ממהר להפעיל. בנוסף לא מעוניין להסחב עם העניין הזה במשך חודשים