Jump to content

donar 1000

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי donar 1000

  1. במקום להתחכם כמו ילד בן 6 תפעיל תמוח
  2. שלום מחפש מוסך באיזור חיפה והקריות שמתעסק במצופים. ניסאן קשקאי
  3. אז ככה, פניתי לשני מוסכים וההצעות שקיבלתי לתיקון (חלקים חליפים) אחת בגובה 8 אלף והשניה 6 אלף ממה שאני מבין מכם עדיף לי לערב שמאי שיאמוד נזק הרכב וירידת הערך ולפנות עם הנתונים לעירייה?
  4. שלום לכולם הרכב שלי נפגע מענפי עץ שנפלו עליו בשטח ציבורי. פניתי למזכיר העירייה שמצידו אמר לי לפנות למוסך לקבלת הצעת מחיר ולשלוח להם מייל עם פירוט ההצעה בצירוף תמונות ותאריך מיום הפגיעה. וזאת על מנת למנוע הגעה לשמאי רכב דבר שימשוך עוד זמן.. באותו הרגע לא חשבתי על הפיצוי בגין ירידת הערך שזו בעצם הבעיה כי גם אם הם יסכימו להצעה מהמוסך מי יפצה אותי על ירידת הערך?. מה מומלץ לעשות במצב כזה? לרכב אין ביטוח וגם אם היה ספק אם הייתי ממהר להפעיל. בנוסף לא מעוניין להסחב עם העניין הזה במשך חודשים
×
×
  • תוכן חדש...