Jump to content

Adir Molaim

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Adir Molaim

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני הקפדתי למלא מים כל אימת שהבחנתי שהמים פחתו. בעל המוסך לא אמר לי להניח הרכב בצד או הפנה אותי למוסך אחר. כמוכן, בפעמים הבאות שהגעתי הוא המשיך הנסיונות הבדיקה, מה שאומר שכנראה הוא לא מיצה את מה שיכל. בנוסף לכל, היום קיבלתי את הרכב לאחר החלפת המנוע ולאחר ניתוק הרדיאטור הקטן ולשמחתי הרבה המנוע שוב מתחמם, המים שוב מתאדים... נשמע הגיוני?
  2. שלום רב, לפני תקופה החלה נזילת מים ברכב שלי. פניתי למוסך שלי ולאחר בדיקה (בין היתר על ידי לחץ אויר לתוך מערכת המים) אמר לי שאינו מוצא את מקור הבעיה, מילא נוזל קירור אדום ושחרר אותי. אכן, תקופה מסוימת לאחר מכן הנוזל החזיק מעמד ( שבוע-שבועיים) עד שלבסוף הבחנתי בנזילה שוב, הפעם בקצב מוגבר מאוד. פניתי למוסך בשנית, תארתי לו את המצב, הוא הימר שמדובר בנזילה מהמנוע - פתח, בדק אך שוב אמר שאינו מוצא. הגעתי למצב ש-4 ליטר מים התאדו לי בנסיעה עירונית קצרה, כאשר הדבר כלל גם יציאה של אדים מפתחי המיזוג. אז נזכר (לטענתו בעקבות יציאת האדים ש מפתחי המיזוג) בעל המוסך לומר שייתכן ומדובר בנזילה מהרדיאטור הקטן. מסתבר שהדבר גרם לנזק במנוע - ונדרשתי לבצע החלפה של המנוע! נזק של כ-5 אלפי שח (סוזוקי ליאנה 2006). במהלך החלפת המנוע המוסככניק וידא כי אכן מדובר בנזילה מהרדיאטור הקטן ולכן ניתק אותו ממערכת המים וזאת על מנת לחסוך לי כסף בטיפול (טוען שמדובר בעוד כ-2000 שח). אמר שעד החורף זה לא נורא. שאלותיי: 1. האם אין מדובר ברשלנות? וכי לא יכל לעלות מראש על מקור הנזילה? לשאלתי, מדוע בלחץ האויר לא ראה זאת, ענה כי ייתכן ובתחילה היה מדובר בנזילה קטנה שלא נראתה וכן מכיוון שמדובר במערכת הפנימית לא תמיד ניתן לאתר כך. 2. על אף שהוא אמין בעיניי (אך כבר לא בהכרח גם מקצועי) האם המחיר שנתן לי על המנוע (5 כולל עבודה כולל מעמ) הוא סביר? הוא טוען שזה עדיף על שיפוץ המנוע שיהיה יותר יקר, האם כך? 3. שאלתי אותו האם ניתן להזדכות על המנוע הישן באופן כלשהו ואמר שלא ושיש לו המון מנוע זקוקים במוסך, האם סביר? 4. דבר אחרון וכתוספת על הנל - לפני שהתחיל כל הסיפור (כחודש לפני) הייתה לי בעיה במערכת ה-EGR בחיישן הגז (לצערי בעיה שכיחה ברכב זה). בעל המוסך אמר לי שעד הטסט (מצד פליטת הגזים) הדבר לא נורא ואינו פוגע ברכב בשום צורה ולכן בינתיים אני יכול לוותר על זה - האם ייתכן ובעיה זו היוותה את הטריגר לכל הבלגן? האם הייעוץ שלו היה נכון? סליחה על האריכות. אודה מאוד לעזרה, אדיר
×
×
  • תוכן חדש...