pooh-bear אכן קצת התפזרתי אך זאת מכיוון שאני עד עכשיו לא סגור ב100% מה אני רוצה.
כנראה אלך על האצ'בק השאלה איזו אמצא עם קילומטרז' יחסית נמוך לשנתון.
boobleit - צר לי לשמוע על החוויה שלך, חושב שזה עניין של מזל, סניף וכמובן נציג מכירות.
אגב, הייתי היום בטרייד מוביל בסניף ראשל"צ. עם רכב לא יצאתי אך גם לא ממש התלהבתי מהם אם כי נציג המכירות לא ניסה לדחוף לי יותר מדי רכבים.
farkash7 - לא ציינתי מרווחת כי אני מעדיף משפחתית קומפקטית על פני רכב עם בגאז' גדול מסיבות של חניה, זריזות (לעומת רכב גדול וכבד יותר) וגם כי אני אוהב את המראה שלהן.
סה"כ עשיתם לי קצת סדר, ההתלבטות כנראה תהיה בין אוריס, I30, מזדה 3 האצ'בק, קיה סיד ופג'ו 308.
פרט למאזדה האצ'בק, שהמראה שלה מדהים בעיניי, רובן נעות סביב התקציב שלי. נשאר לי רק לקחת לנסיעה ולהחליט.
תודה ושבת שלום.