Jump to content

maorvaknin7@gmai

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של maorvaknin7@gmai

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי אכן חסר מים בכל נסיעה כי הם מטפטפים דרך הצינור להיכו שאמור להיות המיכל...אני אמשיך לעקוב תודה רבה
  2. שלום, קניתי סוזוקי ליאנה 2007 וראיתי שאין מיכל עיבוי, יש צינור עם פקק אבל הוא מחובר לכלום. הרכב לא מתחמם ואין סימן לבעיה כלשהי, הבחור אומר שהורידו לו את המיכל במוסך. יש סיבה להורדת המיכל? תודה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...