Jump to content

shalev2012

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של shalev2012

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אהלן, אני מעוניין לשדרג את הרכב במסך מגע שיכלול אפשרות ל-WIFI, 4G, waze, מצלמת רוורס וכמובן שהכול יסונכרן באופן מלא עם כפתורי ההגה. כרגע לרכב קיימת המערכת המקורית. חייב לציין שאני קלולס בתחום ,לכן אני פונה אליכם בהמלצות למערכת איכותית שבה התצוגה תיראה היטב גם באור השמש, מסך מגע איכותי שלחיצה אחת עדינה תגרום לו לפעול, מע' הפעלה מבוססת אנדרואיד שגם תדע לבצע עדכונים במידת הצורך. נקודה נוספת, האם מערכת השמע המקורית של הפורטה איכותית או שכדאי להחליף גם את הרמקולים? מדובר בדגם החדש לשנת 2013 - הרכב עדיין לא אצלי ואקבל אותו רק בשבוע הבא. תודה לעונים.
×
×
  • תוכן חדש...