שלום לכולם,
אשמח לעזרה:
כאמור, נוסע 75 ק"מ לכיוון לעבודה. (יותר מ 40000 ק"מ בשנה, רק לעבודה) הנסיעה היא בצפון הארץ- מעמק יזרעאל לרמת הגולן (=קרוב לוודאי שהמהירות הממוצעת היא איפשהו סביב 100 קמ"ש, כמו כן ישנן עליות, כמעט ואין פקקים בדרך). איפה שאפשר אני נוסע 120 -130 קמ"ש .
זהו האוטו היחיד במשפחה, על כן צריך להיות גדול מספיק לאכלס כיסא תינוק במושב האחורי ועגלה בתא המטען.
כרגע נוסע עם אוטו שעושה 1 ל11 ( סובארו B3) ולכן רוצה להחליף.
משתף בהתלבטויות שלי:
1) חשבתי אולי ידני. לא בטוח שיהיה לי כח לזה בנסיעות ארוכות כל כך.
2)היברידי. האם היברידי שנוסע 95% מחוץ לעיר ייתן חסכון בדלק?
3)דיזל.מה העליות הנוספות בביטוח וטסט וכו'?.
4)מתלבט האם לקנות חדש - ראש שקט כשנוסעים כ"כ הרבה, מצד שני- אחרי שנה וחצי הרכב יהיה ישן. על כן לא החלטתי עדיין על תקציב, מניח שמוכן להשקיע לפחות 50000.
5) עקב הסעיפים הנ"ל, חשבתי על קיו ריו. קראתי שיכולה לתת מספרים יפים מחוץ לעיר. אך רציתי לברר איך היא משאר הבחינות?
תודה רבה, עידן