Jump to content

royle

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי royle

  1. שלום לכולם ותודה מראש, רכשתי שברולט טראקס 2017 ללא מערכת מולטימדיה, מבירור שערכתי עם כמה מתקינים הבנתי שזה קצת בעיה ברכב הזה. אני אשמח לשמוע אם מישהו יודע מה האפשרויות שלי ? דאבל דין ? או רק מערכת תאומת מקורי ? תודה
×
×
  • תוכן חדש...