Jump to content

aviazr35

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aviazr35

  1. כנראה שאני יבדוק קודם את האיביזה וכמו שאמרת הסיבה היא המחיר , האם יש נק' ספציפיות שעדיף להתמקד בהן יותר בבדיקה ברכב זה ?? ושוב האם תוכלו להמליץ לי על מכון בדיקה אמין? אחד באזור חיפה ואחד באזור כרמיאל .
  2. אוקיי , תודה . תוכלו להמליץ לי על מכון בדיקה אמין? אחד באזור חיפה ואחד באזור כרמיאל .
  3. שלום לכולם , ברצוני לרכוש רכב קטן התקציב שלי בסביבות 35K כרגע מתלבט בין סיאט איביזה לסקודה פאביה שניהם שנת 2012 ,ידניות ,מנוע 1.4 , 5 דלתות. אשמח לשמוע על יתרונות וחסרונות לשני הרכבים , (וגם להצעות לרכבים דומים בעלי מפרט זהה) והאם עדיף לקנות רכבים כאלה ממגרש (בעלות פרטית) או מאדם פרטי ? כרגע אני נוטה קצת לכיוון הסיאט . תודה מראש לעונים, וחג שמח .
×
×
  • תוכן חדש...