שלום לכולם ,
ברצוני לרכוש רכב קטן התקציב שלי בסביבות 35K
כרגע מתלבט בין סיאט איביזה לסקודה פאביה
שניהם שנת 2012 ,ידניות ,מנוע 1.4 , 5 דלתות.
אשמח לשמוע על יתרונות וחסרונות לשני הרכבים , (וגם להצעות לרכבים דומים בעלי מפרט זהה)
והאם עדיף לקנות רכבים כאלה ממגרש (בעלות פרטית) או מאדם פרטי ?
כרגע אני נוטה קצת לכיוון הסיאט .
תודה מראש לעונים, וחג שמח .