שלום רב אנשים,
קיבלתי במתנה דייהו לאנוס 1999 שלא זזה מילימטר 3 שנים.
כרגע אני לא מצליח להניע אותה בכלל (עם כבלים ומעט דלק חדש).
אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי ב-2 נושאים:
1. איך אוכל לגרום לרכב להניע?
2. כמה פחות או יותר אאלץ לשלם על מנת לגרום לה לנסוע באופן חוקי (בהנחה שאין צורך להחליך מנוע, גיר וחלקים כאלו)
תודה רבה לעוזרים ושבת שלום.