Jump to content

yosiatia

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של yosiatia

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי יש לי מאזדה 6 שנת 2004 חיברתי כבל aux למערכת ומשום מה לא עובד לי הכפתור עצמו של ה "tape/md" לא עובד אני לוחץ ולא קורה כלום זה לא נלחץ אפילו ניסתי לחבר מערכת מקורית אחרת הכפתור עבד אבל כאילו לא זיהה תכבל aux (ניסיתי גם כמה כבלים)
×
×
  • תוכן חדש...